Chorvatskou scénu už pěknou řádku let napříč žánry monitoruje Miran na svém sympatickém vydavatelství Moonlee records. A tak trochu i jeho zásluhou se můžeme podívat na zoubek další z tamějších indie kapel. Tentokrát ve vydání debutové velké desky nemá prsty samotný Miran, ale vydavatelství Radio Is Down z Ameriky. Který se k této kapele dostal naprosto náhodou, při jednom letmém brouzdání po myspaceu narazil na tuhle čtyřku ze Záhřebu. Provozovatel tohohle vydavatelství byl kapelou natolik okouzlen, že hned s kapelou dohoukal vydání této desky. Aby to bylo stylové, při samotné práci ve studiu pomáhali osvědčené persóny chorvatské scény (lidi z Analena, Lunar, Don´t Mess With Texas atd.) a samotný mix alba už putoval do San Francisca. Cripple and Casino jsou tři borci a jedna holka, která je v roli zpěvačky. Ne nadarmo CAC brouzdají pódia po boku Analeny, ale podobnost těchto dvou spolku zůstává snad jen u toho, že obě kapely mají zpěvačky. CAC valí ve špinavém noisu rocku s nutnou dávkou post hardcoru a post punku. Snad díky typickému modelu zpěvačky, která navodí zlaté doby riot grrrl kapel alá Bikini Kill a spol se dostáváme do těchto časů, kdy zpěv si to brouzdal od lehkých vyprávěčských rovin do nervózně rozzlobených poloh. Rovněž přímé (nezaměňovat s „nudné“) bicí vedou kapelu do rovin, kdy podstatnou roli ve zvukové tvárnosti jednotlivých skladeb na sebe bere zvuk basy, který je obskakována špinavými zvuky kytary. Jsou-li pro tebe velká jména důležitou berlou jak se v tom vyznat, smíchej do sebe zvuk starších desek Sonic Youth, Jesus Lizard, Jawbox opatři to nervozitou Joy Division a za nástroje nech posadit tvé oblíbené riotgrrl hrdinky (i přesto, že v této kapele je „jen“ jedna holka). Tahle sympatická deska navíc vychází v moc pěkně udělaném papírovém přebalu!