Recenze Desky

30.01.2011 22:00, Samuel

Le Scrawl - Snowblind

Le Scrawl - Snowblind

(Obscene)

Jak jste na tom s kombinováním hudebních stylů? Já s tím nemám problém. Před lety se ke mně dostalo kompilační CD „Rotten Fake“ s Agathocles, Scrawl a 7 Minutes Of Nausea. Zaujali mě tam Scrawl. Nechápal jsem, že by nějaká grindová parta mohla hrát předělávky od De La Sould, The Exploited, Lalo Schifrina, Terrorizer a Chic. Navíc s přehledem a tak chytlavým způsobem jakým to zvládli Scrawl. Právě oni propojují zdánlivě neslučitelné hudební styly, jako je grind s jazzem, ska a deathmetalem. Zahrané chytlavě, precizní technikou a s nadhledem. Místy melodičtí, přesto se ani náhodou nedají označit jako „stravitelná“ kapela. Časem se Scrawl přejmenovali na Le Scrawl a jejich dá se říct první „velká“ (má 21 minut) deska „Snowblind“ vychází po letech hraní na českém grindcore labelu Obscene.

Počet obrázků: 1

Reakce (2) Zobrazit článek ...

30.01.2011 15:04, Banan

TELEFON - Smysl Malých Činů

TELEFON - Smysl Malých Činů (PHR)

Tak starý páky za to po letech zase vzaly. A zase všem ukázaly, že punk rock nemusí být jen bezpohlavní podbízivá blbost snažící se procpat do lifestylových "punkových" magazínů. V záplavě podobných hoven by člověk skoro zapoměl, že punk by měl umět i kousat a nutit vás přemýšlet (což opravdu nutně neznamená vychovávat) a v neposlední řadě by vám měl jít trochu po krku svou samotnou podstatou.

Reakce (30) Zobrazit článek ...

28.01.2011 19:53, Jirzophone

VISTALEGRE – s/t

VISTALEGRE  – s/t

(B Core)

Nevím jak to máte hozený vy, ale mě se při poslechu oblíbených desek vybaví příběhy, který ať už blíž či naprosto nesmyslně se pojí s určitou nahrávkou. Naprosté překopání osobní sbírky nahrávek, mě naštěstí donutil poslouchat věci na která jsem již léta nešáhl, samozřejmě pro neustálý příval nové hudby.

Počet obrázků: 2

Reakce (1) Zobrazit článek ...

25.01.2011 22:42, Samuel

DRAG THE RIVER - 2010 Demo(n)s

DRAG THE RIVER - 2010 Demo(n)s

(Hometown Caravan Records)

Drag The River jsou to dva stárnoucí punx, kteří si své odehráli v různých punk/rockových kapelách a jejich současná tvorba je zcela lo-fi country (punk). Silné písničky, které vznikají s kytarou v ruce. Jsou z Colorada (U.S.A.) a Ti dva chlápci jsou Chad Price a Jon Snodgrass. Někdy hrají jen sami dva, jindy se obklopí dalšími muzikanty a pokud Vám něco říkají jména Tim Barry, Austin Lucas, Josh Small, Digger Barnes, Chuck Ragan, jsou pro Vás Drag The River správná volba. „2010 Demo(n)s“ lze brát jako "demo" nahrávka pro připravovanou novou desku.

Počet obrázků: 1

Reakce (1) Zobrazit článek ...

20.01.2011 22:45, Samuel

BEYOND TERROR BEYOND GRACE - Our Ashes Built Mountains

(Obscene)

BEYOND TERROR BEYOND GRACE jsou z Austrálie? Tušíte správně a jejich album „Our Ashes Built Mountains“ vychází podobně jako deska grinderů Captain Cleanof na českém grind labelu Obscene. Jestli máš rád GRIND (psanej velkejma písmenama), jsi na správné adrese. Obě kapely jsou totiž nemilosrdná rubanice. Nechytej se však jen slova grind, z BEYOND TERROR BEYOND GRACE se Ti zatočí hlava a poslech Ti na duševní rovnováze nepřidá!

Počet obrázků: 1

Reakce (0) Zobrazit článek ...

20.01.2011 04:13, Saman

Vaccine - Crimes in Blood 5inch

Vaccine - Crimes in Blood 5inch (Painkiller records)

Jsou situace, kdy už to prostě nejde dál, kdy člověk naprosto nechápe věci, který se okolo dějou, a potřebuje vypnout, jinak by to mohlo dopadnout špatně. Často pomůžou dobrý desky. Jako třeba VACCINE.

Reakce (8) Zobrazit článek ...

18.01.2011 21:10, Samuel

STEVE ADAMYK BAND - Same

STEVE ADAMYK BAND - Same

(P.Trash Records)

Pánové a dámy, máme tady další kapelu ze zástupu, řekl bych, nové vlny power pop punku a jejich debutní deska nevychází nikde jinde než na německém labelu P.Trash records. Steve Adamyk Band jsou Kanady a původně je založil Steve Adamyk (Sedatives) jako svůj sólový projekt. V současné podobě s ním hraje i Dave s Emmanuelem (oba Sedatives). Retro PUNK ala 70. léta udělaný v novém tisíciletí nebo „Beatles pouštěný na 75 RPM“?

Počet obrázků: 2

Reakce (1) Zobrazit článek ...

11.01.2011 10:40, Samuel

New Idea Society - Somehow Disappearing

New Idea Society - Somehow Disappearing „Somehow Disappearing“ je moc příjemný album. Nejvíc jsem jeho kvality docenil se sluchátkama v uších. Jak by řekla jedna má kamarádka z mladých let, „tohle je sluchátková kapela“. Na ujíždějící vlak se Ti s ní asi nebude utíkat nejlíp, ale když zafuněnej dosedneš do sedla a pustíš si je do hlavy, můžeš pocítit pocit úlevy. New Idea Society jsou charismatičtí, ale rozhodně nejsou vlezlí. Máš příležitost posoudit sám, koncem ledna zahrají s The Mood  tři české koncerty.
Počet obrázků: 1

Reakce (0) Zobrazit článek ...

09.01.2011 14:04, Banan

OBSTACLES - Dividual

OBSTACLES - Dividual (Play/Rec)

Mnozí z vás si toho určitě všimnou. Píšu o Obstacles už po několikáté. Ale teď mi dochází, že je to poprvé, kdy píšu o jejich nahrávce. Šetřil jsem si to na tuhle desku. Byla by totiž fakt obrovská škoda kdyby nějakým způsobem zapadla, protože se jedná o jednu z nejzajímavějších nahrávek roku 2010. Tak si kurva tuhle recenzi aspon přečtěte, když už je smysluplné diskutování o muzice zřejmě navždy pohřbeno pod hromadou komentů stupidních fotek na Facebooku.

Reakce (1) Zobrazit článek ...

02.01.2011 11:35, sinner

EVIDENCE SMRTI – DEMO 2008 LP

EVIDENCE SMRTI – DEMO 2008 LP (Insane Society records)

Jsou prostě kapely, ke kterým se musíte nějak propracovat. Ač se snažíte sebevíc a nebo to necháváte na náhodě, ne a ne se vaše dráhy protnout. Nějaké podobné namlouvání jsem absolvoval s Evidencí Smrti.

Reakce (4) Zobrazit článek ...

26.12.2010 12:22, Ivan

THE CARRIER - Blind To What's Right

THE CARRIER - Blind To What's Right

(Deathwish Inc.)

Je čas, kterej ve vás vyvolává vnitřního herce. Síla anděla opatrovníka a Samsona s bedry schopnými unést i rozpadající se osudy svého okolí, padá s krátkým dnem, mrazivým dechem a neúspěšným vzpíráním se vlastnímu osudu. Éra chátrání duše i těla, éra herce, který se nesvěřuje a když to udělá, hledá střepy zrcadel. V pozadí zní hlásná trouba lhářů senátu a hlas tržiště bez pravidel, které bere síly těm, kdo by za zvuku hmyzu a ve svitu delších dní podali ruku hercům, jejichž tváře zdobí pouze make up, ne masky.

Počet obrázků: 2

Reakce (2) Zobrazit článek ...

20.12.2010 16:00, Aran

TRAVELS – Robber On The Run

TRAVELS – Robber On The Run

(Own Records)

Victory At Sea byla kapela, kterou jsem měl strašně rád. Spolu s June of 44, Shipping News, Hoover, Karate, Regulator Watts nebo Seam se ve druhý polovině 90. let zcela neočekávaně zjevili a odkryli úplně nový možnosti, jak přistupovat ke zvuku. Vůbec jsem nevěděl, že kytaristka a zpěvačka Mona Elliott po rozpadu Victory At Sea někde hraje, takže moje shledání s Travels bylo o to radostnější. Mona tvoří duo Travels spolu s kytaristou Anarem Badalovem z Metal Hearts a na jejich nový desce „Robber On The Run“ samozřejmě najdete podobný odstíny tý stísněný nálady, kterou tak geniálně dokázali zachytit právě Victory At Sea. To ale není všechno.

Reakce (1) Zobrazit článek ...

15.12.2010 22:09, sinner

MOTHER – Through This Disappearing Land LP

MOTHER – Through This Disappearing Land LP (Insane Society records)

Když začali na povrch prosakovat zprávy o tom, že zdravé jádro Thema Eleven za to zase vzalo a rýsuje se nový projekt, mnohým z nás zaplesalo srdéčko. Poté, možná pro některé mučivá, ale nutná, nastala doba, kdy nezbývalo než čekat na nějaký koncert či nahrávku. Netrvalo to zas tak dlouho a v krátkém časovém odstupu bylo obojí.

Reakce (6) Zobrazit článek ...

01.12.2010 09:45, Samuel

Dirty Tactics - Love Is Dead, Art Is War

Dirty Tactics - Love Is Dead, Art Is War (Flix Records)

Když slyším Philadelphia, vybaví se mi film „Streets Of Philadelphia“ a písnička od Bruce Springsteena. Právě z těchto konců Ameriky pocházejí Dirty Tactics. Album „Love Is Dead, Arts Is War“ je jejich debutní nahrávkou, kterou o sobě dali světu punk rocku vědět. Punkový čtyřlístek je z Philadelphie, tudíž mají stejnou lokalizaci jako u nás známější The Loved Ones. Koneckonců, hrají i podobný styl.

Reakce (0) Zobrazit článek ...

29.11.2010 21:45, Jirzophone

THE PREACHER AND THE BEAR–Suburban island

(Black Star Foundation)

Trefa do černého. Další počin od Black Star Foundation, kterým míchá svá vydavatelská rozpětí. A to je právě to co na Emilově (ex-Children Of Fall) vydavatelství miluju. Ta různorodost se kterou se pouští do dalších a dalších počinů. Podle jakého klíče a nebo proč je anarchistická černá hvězda ve znaku tohoto labelu to už najdete třeba na jeho stránkách.

Počet obrázků: 2

Reakce (0) Zobrazit článek ...

29.11.2010 17:03, Aran

SWANS - My Father Will Guide Me Up A Rope To The Sky

(Young God / Day After)

Památnou první etapu Swans (do alba "Children Of God") osobně považuju za jeden z největších extrémů, kam se kdy muzika dostala. A to včetně všelijakejch elektro/industrial/ambient výbojů. Swans byli v tý době (1983 – 1987) naprosto nelidský: zvuk totálně nepřátelskej vůči zbytku světu, ani nejmenší náznak kompromisu, čistý zlo. Když Michael Gira zhruba loni oznámil, že to se Swans zkusí znova a že jako výchozí bod pro novej zvuk bere právě první nahrávky, byl jsem dost zvědavej. A „My Father Will Guide Me Up A Rope To The Sky“ mě nezklamalo – protože mě to úplně přikovalo k zemi.

Reakce (1) Zobrazit článek ...

23.11.2010 16:50, Banan

DE HØJE HÆLE - Skal Vi Aldrig Videre LP

DE HØJE HÆLE - Skal Vi Aldrig Videre LP (Hjernespind)

Venku je mrdka. Poslouchám Fuel a trochu to solím, abych přehlušil rádobyintelektuální plkání studentů filozofie, z nichž jeden má slušivý čírko a druhej asi milion placek na brašně, mezi nimiž vyčnívá velká růžová s nápisem "I Love Punk". Hrabou se v deskách a trochu dotčeně komentují to, co zrovna hraje. Napadá mě, že jsem musel v minulém životě provést něco strašného a tohle mám za to. Mike Kirsch utichl. Ach jo.

Reakce (9) Zobrazit článek ...

22.11.2010 22:37, Samuel

Drag Me Pissed - La Guerre Des Sons

Drag Me Pissed - La Guerre Des Sons

(Greta Sound System Records)

Severní vítr je krutý, počítej lásko má s tím“, ani nevím proč mně to napadlo. Snad proto, že jsem otevřel balíček s novou nahrávkou kapely Drag Me Pissed, kteří pocházejí z Mariánských Lázní a Karlových Varů. Skupina, o které jsem zatím neslyšel skoro nic, ale podle informací v jejich sestavě najdeš členy Universal Young Musicians nebo Eastern Star. Severním (severo-západním) vánkem jsem se vždycky nechal rád ovanout. Nikdy nebyl příliš drsný, ale vždycky měl specifickou pachuť tamních končin. Je radost vidět, že „sever“ je opět ve hře a s ním i tamní podoba „emo“ hardcore.

Reakce (1) Zobrazit článek ...

17.11.2010 21:11, Aran

GRANT HART – Hot Wax

GRANT HART – Hot Wax

(Con d´Or)

Aby bylo všechno jasný hned na začátku - „Zen Arcade“ od Hüsker Dü je jedno z mejch nejoblíbenějších punkovejch alb všech dob a „Something I Learned Today“ je naprostá hymna, která pro mě jeden čas startovala každej novej den. Nedokázal jsem se přinutit k žádný činnosti, aniž bych si ráno aspoň jednou nepustil nahlas tuhle krásnou, energií nadupanou písničku. Hüsker Dü jako jedni z prvních pustili do punk rocku melodie a některý jejich skladby jsou v tomhle ohledu dodnes nepřekonaný. A spoustu z nich má na svědomí bubeník Grant Hart.

Reakce (0) Zobrazit článek ...

13.11.2010 20:49, honza

WOLLONGONG - If Elimination Must Be Condoned to Restrain Thine Ignorance We Shall Concur

(Silver rocket)

Musím se přiznat, že jsem měl z této desky trochu strach. Předchozí Stark naked creeping macroeconomic fascism mám hodně rád a nebyl jsem si jistý, jestli je vůbec možné natočit druhou desku, která by dosahovala podobné intenzity.

Reakce (1) Zobrazit článek ...

Zobrazena stránka 30 z 97 (celkem 1924 záznamů)
Jít na stránku: 1 .. 10 .. 20 .. 28 29 30 31 32 .. 40 .. 50 .. 60 .. 70 .. 80 .. 90 .. 97